Dag 56 - Bezoekje aan de botanische tuinen

14 maart 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

We wilden vroeg opstaan om de hitte voor te zijn alleen dit lukt niet echt. Om 9 uur worden we wakker en bestellen een Grab die ons naar de botanische tuinen van Kuala Lumpur brengt. Als we worden afgezet bedenken we dat we helemaal niet gecheckt hebben of er ontbijttentjes zitten, niet heel slim van ons. We hebben best honger dus vragen hier en daar of er nog ergens ontbijt is maar er wordt alleen eten in buffetvorm verkocht. Hier hebben we allebei niet zo'n trek in. Met een hongerige Marijke op stap is niet heel gezellig, dus na een kwartier lopen geef ik het 'hangry' meisje een appel waardoor ze een stuk vrolijker wordt. Het park zelf is heerlijk rustig en heeft veel mooie bloemen en excentrieke planten. We lopen er 2 uur rond en dan moeten we echt ergens gaan eten. We bestellen een Grab die ons naar Lokl café brengt, het nummer 1 ontbijt tentje van KL dus dat moet goed zijn. Helaas worden we teleurgesteld want Lokl is gesloten tot 18 maart. Gelukkig zitten we dichtbij ons ontbijttentje van gisteren en gaan daar eten. Omdat ze geen ontbijt meer serveren bestellen we naan brood wat erg lekker is en ook erg goed vult.

Daarna is het te warm om iets te ondernemen dus gaan we terug naar ons appartement waar we onze zwemkleding aan trekken en een plekje zoeken aan het zwembad. De rest van de middag brengen we daar door. 's Avonds gaan we weer naar de film. We hebben allebei de Maze Runner trilogie gelezen en zijn benieuwd naar het laatste deel. De film is wel vermakelijk maar komt eigenlijk totaal niet overeen met het boek, wat erg jammer is. Vervolgens gaan we terug naar huis en snel naar bed.