Dag 16 - Zonnebaden, zwemmen en vooral heel veel lezen

2 februari 2018 - Koh Phangan, Thailand

We worden heerlijk uitgerust wakker en besluiten te ontbijten in het hotel! Ze hebben een uitgebreid ontbijtmenu en de gerechten zien er op de kaart erg goed uit. Op tafel wat minder. Maar gelukkig smaakt het wel goed. Na het ontbijt slepen we ligstoelen van het zwembad naar de zee en kan het genieten beginnen!
Tot een uur of drie doen we niets anders dan zwemmen, zonnen en lezen. Dan gaan we terug naar de hut en doen een middagdutje (dit voelt echt als vakantie). Na de dut gaan we eten bij Petty's place, een restaurantje in de buurt. Het schijnt erg goed te zijn, maar we vinden het uiteindelijk allebei een beetje tegenvallen.

Daarna spelen we een aantal rondjes pool in het restaurant van het resort tegen elkaar, onder de ogen van vijf zeer kritische Thai (waardoor we ons totaal niet ongemakkelijk voelen), en Stijn wint 2-1! We zijn allebei wel heel erg aan het kneuzen, vooral het eerste potje, en schamen ons dood voor alle Thai die staan te kijken, maar aan het einde gaat het al beter en hebben we allebei een paar mooie stoten. We drinken nog een biertje op het terras en gaan dan slapen.

1. Senja:
    5 februari 2018
    Bijzonder, zo’n echte vakantiedag als je al 2 weken onderweg bent 😄
  2. Marijke:
    6 februari 2018
    Helemaal niet in de gaten gehad dat ik vijf dagen verslagen heb gemist 😅. Wat schrijven jullie toch leuk en wat genieten jullie toch! Ga zo door; ik ben nu al benieuwd naar het volgende verslag 🏊🏻‍♂️!
  3. Marijke:
    7 februari 2018
    Haha, geen probleem!! Leuk dat je reageert en dat je onze verhalen leuk vindt :-D
  4. Gerrie Kamphuis:
    7 februari 2018
    Lieve Marijke en Stijn, dank jullie wel dat ik me mag genieten van jullie avontuur. Ik heb alle verslagen in een ruk uitgelezen. Heerlijk. Geniet er van. Dikke kus, Gerrie