Dag 42 – Een heerlijke vakantiedag #2

28 februari 2018 - Kota Bahru, Maleisië

Ook vandaag ontbijten weer bij Pesir Belanda en genieten van het uitzicht over de rivier. Daarna schieten we weer in dezelfde modus als gisteren: chillen bij het zwembad met onze billen! Dit is net vol te houden, en tegen lunchtijd begeven we ons terug naar onze bungalow. Ondertussen proberen we via Whatsapp contact te leggen met een paar duikscholen en na een paar pogingen is het raak! Een duikschool genaamd Angel Divers biedt een mooi pakket met vier fun dives, accommodatie met ontbijt voor twee nachten, en een retour service boot service vanaf het vaste land naar de Perhentians, TOP! Ook beginnen ze al vanaf 1 maart met duiken dus kunnen we als we aankomen gelijk beginnen. We krijgen te horen dat we bij Seven Seas Holidays onze boot tickets op kunnen halen en dat we daarna naar Long Beach moeten op Kecil.

Helemaal blij met Angel Divers gaan we op zoek naar vervoer richting Kuala Besut. We krijgen van Harry te horen dat er een stadsbus naar Kuala Besut vertrekt en er ongeveer anderhalf uur over doet. De eerste bus vertrekt om 9 uur ’s ochtends en dit is perfect voor ons want dat betekent dat we hopelijk rond 13 uur op de Perhentians aan komen.

Na de lunch is het tijd om weer verder te chillen bij het zwembad en zijn we ontzettend blij met de Perhentians. Het moet daar zo mooi en chill zijn. Daarnaast kijken we er nog meer naar uit dat we eindelijk weer gaan duiken! Als de avond begint te vallen pakken we onze fietsen en gaan we terug naar Chinatown in Kota Bahru om een goede maaltijd te scoren. We regelen een Thaise maaltijd en gaan daarna Chinatown verkennen, op zoek naar een lekker toetje. Dit vinden we in cheesecake! Omnomnom wat was dat lekker! Hierna zitten we allebei mega vol en zijn we blij dat we nog even naar huis kunnen fietsen. Daar aangekomen is het tijd om de spullen weer in te pakken. Daarna gaan we nog lekker lezen en snel slapen want we kijken erg uit naar morgen!

1. Senja:
    14 maart 2018
    jongens wat ziet het er toch weer allemaal heerlijk uit!