Dag 60 – Terug naar Kuala Lumpur

18 maart 2018 - Kuala Tahan, Maleisië

Ook deze nacht hebben we allebei heerlijk geslapen in ons guesthouse. Om kwart over 8 lopen we weg, richting Wan’s voor ons ontbijt en daarna terug naar Jerantut met de boot. Ook ditmaal bestaat ons ontbijt uit vier witte boterhammen en scrambled eggs, prima. Om 9 uur verschijnt de boot en stappen we in. De tocht richting Jerantut is stroomafwaarts dus we gaan ervanuit dat het een stuk sneller zal gaan dan op de heenweg. Dit blijkt ook waar te zijn, binnen twee uur leggen we aan in de haven van Jerantut. Daarna worden we weer terug gebracht naar het restaurant, krijgen onze lunch, en wachten tot half 2 voor de bus verschijnt die ons naar Kuala Lumpur brengt.

Tegen half 5 stappen we de bus uit en zijn we weer terug in KL. We hebben allebei best veel honger dus gaan we naar de Indiër waar we afgelopen vrijdag hebben ontbeten. We bestellen allebei Murtabak en zien dat deze vers naast ons tafeltje wordt bereid. Het smaakt weer verrukkelijk! Na het eten bestellen we een Grab die ons naar Arthur’s appartement brengt om daar onze backpacks op te halen. Omdat Arthur dit weekend in Singapore zit heeft hij ons een pasje gegeven om zijn appartement in te komen. Dit gaat zonder moeite, en tegen 20 uur zijn we terug bij Regalia Residences. We hebben weer via Nai, onze Airbnb contactpersoon van het vorige appartement, een accommodatie geregeld en verblijven nu op de 32e verdieping! We doen beneden wat boodschappen voor het ontbijt van de dag erna, want beiden denken we weinig zin te hebben om op tijd de deur uit te gaan, en daarna nemen we de lift omhoog naar ons appartement. Dit nieuwe appartement ziet er een stuk luxer uit dan de vorige, en  we zijn ontzettend blij dat er weer een wasmachine is, want onze kleding is erg vies geworden haha. We stoppen alles in de wasmachine, ploffen daarna op de bank neer en kijken naar An Idiot Abroad. Niet lang daarna gaan we slapen want het reizen is en blijft slopend en we voelen ons niet helemaal fit. Heel blij dat we weer terug zijn in KL vallen we in slaap en zijn we benieuwd naar de laatste dagen in Maleisië.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lieneke:
    29 maart 2018
    Jullie hebben het vaak over "een Grab pakken", gaat dat dan via een app? Of moet je bellen? Hoe doe je dat?