Dag 70 - Verhuizen naar de Airbnb

28 maart 2018 - Hanoi, Vietnam

We worden allebei vroeg, met honger en zonder kater wakker, top! Ondanks dat het vroeg is voelen we ons wel fit en gaan we snel ontbijten. Na het ontbijt checken we uit, nemen afscheid van Thomas, en gaan we naar de Airbnb waar we de komende twee nachten verblijven. We lopen met onze backpacks door de straten en eenmaal bij de Airbnb worden we door een oud vrouwtje mee naar achteren genomen. Ze leidt ons door een gangenstelsel, twee trappen op, nog een gangenstelsel en uiteindelijk komen we aan bij het appartement. Het is uniek om hier rond te lopen want het blijkt dat achter de huizen aan de straat nog een hele wijk ligt. Ook hier staan overal smalle huisjes met verschillende hoogtes en ziet het er gezellig uit. Ons appartement zelf is simpel maar prima. Op de begane grond een slaapkamer, keuken, en badkamer, en op de eerste verdieping een slaap- en badkamer. Toch zijn we meer vermoeid dan we dachten en we blijven even chillen op bed.

Daarna gaan we lunchen en halen een broodje bij Banh Mi 25 en lopen een beetje door de stad. Marijke wilt haar wimpers laten verven dus gaat dat doen en ik ga terug naar ons appartement om aan het blog te werken, want inmiddels liggen we alweer ver achter.

De rest van de dag doen we weinig, allebei toch nog niet helemaal fit na Sapa en we willen wel fit zijn voor als Dick er is want dan gaan we veel reizen. 's Avonds hebben we weer met Roel afgesproken en gaan we met hem en zijn goede vriend Maik en zijn vriendin uit eten. Op aanraden van Maik's vriendin komen we uit bij een tentje dat eend verkoopt en het smaakt erg goed! Ondertussen drinken we weer lekker bier en tegen half 11 zijn Marijke en ik moe en gaan terug naar ons appartement. Nog heel even en we zijn niet meer alleen, want morgen komt Dick!! We zijn beiden heel benieuwd naar wat hij van Vietnam vind en gaan hem bij het vliegveld ophalen.