Dag 95 – De tweede childag op Modessa

22 april 2018 - Roxas, Filipijnen

Vannacht hebben we allebei een stuk beter geslapen! In onze zwemkleding stappen we om 8 uur ons hutje uit en gaan ontbijten. Om 9 uur staan we bij de duikschool voor de deur en kunnen we al snel onze wetsuits aantrekken en de spullen gaan pakken. Tijdens deze duik hoeven we niet met een boot naar een duikplek te gaan maar kunnen we gewoon de zee in lopen, weer eens iets nieuws. De gear die we krijgen is ontzettend nieuw en werkt allemaal erg prettig. Daarna gaan we de zee in. Als we een klein stukje hebben gezwommen is het diep genoeg om onder water te gaan en kunnen we gaan duiken!

Eenmaal onderwater blijkt het zicht fantastisch! We kunnen werkelijk alles zien. Helaas wordt het iets minder als we dieper gaan maar alsnog is het zicht zeker 15 meter. Het is prachtig om hier te duiken! We zien roggen, veel nieuwe vissen, en heel veel verschillende kleuren koraal. Al met al zijn we heel blij dat we hier zijn gaan duiken! Na het duiken gaan we terug naar ons heerlijke maar saaie leventje voor de bungalow: zwemmen, liggen, lezen. Het zijn hele saaie dagen maar dat mag best.

Tegen 17 uur wordt de rum er weer bij gepakt en genieten we van de ondergaande zon. Daarna gaan we dineren en ’s avonds kijken we, via ons laptopje, een film op het strand. Het was wederom een top dag!