Dag 96 – De derde chilldag op Modessa

23 april 2018 - Roxas, Filipijnen

Vandaag hebben we helemaal niks op de planning staan. Toch gaan we nog iets doen, snorkelen! Na het ontbijt pakken we onze duikbrillen en duiken de zee in. Daar zien we een baby haai die heel nieuwsgierig is. Hij blijft maar rondjes om ons heen zwemmen. Hierna gaan we weer de zee uit en terug naar ons bungalowtje en zoeken we onze vertrouwde plekjes weer op om de dag door te brengen. Af en toe nemen we even de tijd om te genieten van dit eiland, want wat is het mooi hier! Het is bijna te mooi om waar te zijn, en af en toe kunnen we ook niet geloven dat we daadwerkelijk op zo’n mooie plek zijn. De foto’s die we maken zouden zo uit een brochure voor de Filipijnen kunnen komen. Je hoeft niet eens je best te doen om een mooie foto te maken, echt heerlijk hier. Helaas is het morgen alweer tijd om verder te gaan, El Nido staat als volgende locatie op de planning.

We relaxen de hele dag aan het strand, lopen in 20 minuten een rondje om het eiland heen en drinken ’s avonds de fles rum leeg bij het aanzicht van een ondergaande zon. Na het diner spelen we nog een paar potjes pool (waar het eigenlijk ook te warm voor is) maar verder chillen we gewoon voor onze bungalow.

1. Marijke:
    4 mei 2018
    Wat een mooie verhalen weer! Ik krijg er helemaal zin in om ook daar eens heen te gaan!