Selfietime :)

8 april 2018 - Duy Phú, Vietnam

Selfietime :)

Deze foto werd gemaakt op 8 april 2018 in Duy Phú, Vietnam met een Gopro HERO5 Black.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade